Tohtoročná oslava Lucyiných narodenín

25.03.2012 20:44

Ako už určite viete, 29. marca Lucy oslávi 44. narodeniny. Každý rok sa jej fanúšikovia po celom svete spájajú a na jej počesť konajú dobré skutky v hesle vyššieho dobra alebo šírenia radosti. Tak je tomu i tento rok.  Viac v správe od Sharon.

 

Oslava tohtoročných Lucyiných narodenín

Urobte niečo pekné pre planétu

Chcete tento rok osláviť Lucyine narodeniny (29.3.)? Spýtala som sa jej, čo by sa jej najviac páčilo, aby jej fanúšikovia tento rok urobili a povedala, že by bolo skvelé, keby "Urobili niečo pekné pre planétu". Po jej boji s naftárskou spoločnosťou Shell a pokuse záchraniť Arktídu, táto požiadavka dáva zmysel a som si istá, že jej fanúšikovia sa radi pridajú.

 

Vymyslite nejaký skutok a pošlte mi správu na lucylawlessfanclub.com a ja ich všetky zozbieram a pošlem zoznam "pekných vecí pre planétu" Lucy. Veľké veci, alebo malé, všetky sa počítajú. Každý krôčik, ktorý spravíme správnym smerom, je obrovským skokom pre budúcnosť našej planéty a generácie, ktoré po nás prídu. Máte čas poslať mi to do 14. apríla.

Nezabudnite pripísať svoje mano, mesto, krajinu.

Sharon.

Zdroj: Official Lucy Lawless website