Video týždňa

03.06.2012 21:00

Xena/Gabrielle - "Jai Ho" od

 

20.05.2012 21:21

Xena / Gabrielle - Hero (subtext)virtual episode od

 

07.05.2012 09:50

Ďalšie video od veľmi talentovanej . Xena - All the right moves

 

23.04.2012 18:37

Xena and Gabrielle - Guardian Angel od .

 

16.04.2012 18:53

Vybrala som jedno z mojich najobľúbenejších music videí. Pravdou je, že keď som ho videla po prvýkrát, tá hudba mi veľmi nesedela, no čím viac som ho pozerala, tým viac sa mi páčilo. Je od veľmi talentovanej Xenitky a mojej najobľúbejenšej autorky videí . Xena & Gabrielle - Make it hot.

 

08.04.2012 19:50

Tento týždeň som vybrala video Xena -" Fame" od . Toto video mám veľmi rada, hlavne kvôli slovám piesne.

Fame

Adagio

Baby, look at me,
And tell me what you see
You ain't seen the best of me yet
Give me time
I'll make you forget the rest

I got more then you
That you can set it free
I can catch the moon in my hand
Don't you know who I am?
Remember my name

Fame
I wanna live forever
I'm gonna learn how to fly
Fame
I feel it comin' together
People will see me and cry
Fame
I'm gonna make it to heaven
Light up the sky like a flame
Fame
I'm gonna live forever
Baby remember my name

Baby, hold me tight
'Cause you can make it right
You can shoot me straight to the top
Give me love and take all I got to give

Baby, I'll return
Too much is not enough
Why I can't ride your heart till it breaks
Ooh, I got what it takes
Remember my name

Fame
I wanna live forever
I'm gonna learn how to fly
Fame
I feel it comin' together
People will see me and cry
Fame
I'm gonna make it to heaven
Light up the sky like a flame
Fame
I'm gonna live forever
Baby remember my name

[Solo]

Remember my name

Fame
I wanna live forever
I'm gonna learn how to fly
Fame
I feel it comin' together
People will see me and cry
Fame
I'm gonna make it to heaven
Light up the sky like a flame
Fame
I'm gonna live forever
Baby remember my name

 

No nehodia sa tieto slová ku Xene? ;)

 

01.04.2012 20:02

Xena || When Tomorrow Starts Without Me od

 

25.03.2012 20:24

Tento týždeň sa naladíme trochu bojovo a vychutnáme si majstrovský talent fanúšikov Xeny pri robení videí. Xena Warrior Princess - DUEL ZONE od .

 

13.03.2012 05:28

Tento týždeň som vybrala music video Xena Cast - Believe Again od

 

13.03.2012 05:28

Tak tento týždeň som na video úplne zabudla. A keby som si pri práci nepustila hudbu z prvotýždňového v mp3 prehrávači, nespomeniem si na to doteraz. Čo už, bol to rušný víkend. No ale aby som to trochu odčinila, sú tu hneď dve videá, ktoré patria k sebe. Xena - Say What??? 1   a Xena: Say What 2 od Bavte sa :)

 

04.03.2012 23:17

Keď sme sa už zoznámili s hercami, je načase spoznať postavy. K tomu nám pomôže toto pútavé video The Xena Cast - All Fall Down od . Aktualizáciu budem robiť vždy v nedeľu.

 

21.02.2012 15:03

Každý týždeň budem na úvodnej stránke prezentovajť jedno zaujímavé video. Aktualizovať sa bude vždy okolo víkendu.

Ako prvé si titul Video týždňa vyslúžilo music video od talentovanej . Spravila ho pred tromi rokmi a poslala do súťaže na TX forum pri príležitosti Xena Cunvention v USA. Volá sa The Xena Con Scrolls a je to asi najlepší výber z Xena conov vôbec. Enjoy! :)