Zrod stránok "Xena -Warrion Princess"

21.02.2012 15:02

Rozhodla som sa založiť nové stránky o tomto zaujímavom seriáli. Pokiaľ si pamätám, na Slovensku boli len dve webové stránky venované Xene, z toho jedny už žiaľ neexistujú.

Fanúšikom Xeny som už pätnásť rokov a vždy som chcela mať vlastné stránky, ale nikdy som sa k tomu nejako nemala. Časť dôvodu bola moja neznalosť internetového kódoviania, časť lenivosť, a nakoniec pocit, že o seriáli, ktorého natáčanie sa skončilo skoro pred jedenástimi rokmi, každý, kto má záujem už všetko vie. No potom som zhodou okolností behom jedného týždňa od dvoch rôznych kamarátov, ktorým sa tiež páči Xena, počula, že "o tomto nikdy nepočuli". Uplynulo pár dní a začala som sa po webe obzerať po nejakej možnosti zadarmo prezentovať stránky bez znalosti kódov. Tak som sa dostala k webmode.sk a založila xena-wp.

Na tejto stránke sa plánujem podeliť s návštevníkmi o rôzne zaujímavosti zo sveta Xeny, no i Herkula. Predtaviť projekty hercov, upozorniť na zaujímavé odkazy a veľa iného.

BATTLE ON!